Vyhledávání


Kontakt

Radek Nohejl
Wanaka, New Zealand

E-mail: radeknohejl@seznam.cz

První den v Hong Kongu

15.04.2010 01:49

Let Londýn - Hong Kong probíhal v poklidu, na na jedné straně seděl příjemný Australan, který 3 roky žije v Hong Kongu a nedávno dokonce na dva dny navštivil i Prahu :-) Letěl jsem s Air New Zealand letadlem Boeing 777-200R.

Kolem 16:30 místního času jsme přístáli v Hong Kongu . Po nutných kontrolách a vyplnění dvou prohlášení (jedno kvůli prasečí chřipce, zda jsem nepřišel v kontakt s nakaženými lidmi a kde jsem pobýval posledních 7 dní) a povinné dokladu pro imigrační, jsem si koupil lístek a nastoupil do vlaku směr Kowloon , kde mám objednaný hostel a vlastně v tuto chvíli z něj píšu.

Po povinném osprchování jsem se šel trošku porozhlédnout po Kowloongu, který začal právě žít večerním životem, všude spousta lidí, všude plno obchodů a občerstvení a neónů. Sami se podívejte do sekce fotogalerie zde .

Zítra mám v plánu dopoledne vyrazit na  Victoria Peak , což je 554 metrů vysoká hora,ze které je krásný pohled na záliv a hlavně centrum Hong Kongu.

Z Hong Kongu odlétám v 18:05 místního času (-6 hodin středoevropského) směr Aucland - Nový Zéland.

Diskusní téma: První den v Hong Kongu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.