Vyhledávání


Kontakt

Radek Nohejl
Wanaka, New Zealand

E-mail: radeknohejl@seznam.cz

Přílet a začátek mé cesty po Novém Zélandu

15.04.2010 01:53

Hodinu před příletem jsem i přesto, že jsem neseděl u okénka, zahlédl pevninu a za chvíli už jsem viděl i Auckland, kolem kterého jsme chvíli zakroužili až na místní letiště, kde jsme hladce přistáli.

Dokument, který se vyplňuje před příletem v letadle jsem měl už připraven (vypisuje se tam, co je důvod mé návštěvy, co tam budu dělat, zda mám nějaké vízum, co tam vezu v zavazadlech, co by mohlo být nebezpečné pro Nový Zéland a spoustu dalších informací). No první na řadu přišla imigrační kontrola. Toho čeho jsem se bál nejvíce, proběhlo velmi v pohodě, jen se podíval na moje Work Holiday vízum a zeptal se mě, kde budu bydlet, jestli to bude na té adrese, co jsem uvedl.

Pak mě čekalo vyzvednutí velkého zavazdla, kontrola drogového psa, který se mi pokusil vyskočit na můj batoh na zádech, musel jsem ho dát na zem, ale jen k němu přičichl a šel pryč.

Nakonec mě čekala prohlídka a scan batohů s otázkami, zda tam nemám něco většího ze dřeva, zda nemám jídlo sebou atd. Vše bylo ok a já konečně stanul na Novém Zélandu.

Vyměnil jsem si pár dolarů a šel najít autobus, který by mě dopravil do centra k mému hostelu. Autobus jsem s místním Maorem-řidičem našel a tak jsem se za 45 minut ocitnul přímo v centru Aucklandu. (Při cestě autobusem jsem obdivoval krajinu, kterou jsem dřívě viděl jen z fotek a videí.)

Byl jsem nasměrován řidičem ke svému hostelu, kam jsem po pár minutách přišel.

další pokračování příště.....

Diskusní téma: Přílet a začátek mé cesty po Novém Zélandu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.