Vyhledávání


Kontakt

Radek Nohejl
Wanaka, New Zealand

E-mail: radeknohejl@seznam.cz

Druhý den v Hong Kongu

15.04.2010 01:50

Druhý den jsem se odhlásil z hostelu a zavazadlo (to velké) jsem nechal na recepci. Vyrazil jsem si prohlédnout spodní část Kowloonu - malý přístav, kde byl krásný výhled přes zátoku na centrální Hong Kong se spoustou mrakodrapů.

Jelikož jsem se trošku obával cesty místním metrem a o další městské hromadné dopravě jsem ani radši nezauvažoval. Tak jsem stopnul taxi, který mě zavezl až ke spodní stanici lanovky. Tam jsem si koupil zpáteční lístek na lanovku a za chvíli jsem už jel v ní směrem na vrchol Mt. Victoria, kde by měl být úžasný výhled jak na centrální Hong Kong tak i Kowloon.

A výhled nezklamal viz. fotky zde.

Po strávené hodince na vyhlídce a návštěvě Mc Donaldu (byl poledne) jsem zamířil lanovkou zpět. Čas utíkal a tak jsem si radši znovu vzal taxi. Trošku jsem neuměl vysvětlit kam to vlastně chci v tom Kowloonu, ale po jednom telefonu + letmému nakreslení mapky jsme se k mému hostelu dostali.

Taxi jsou zde docela levné, jen se platí ještě extra za tunely mezi Kowloonem a centrálním Hong Kongem.

Po vyzvednutí zavazadel z hostelu a cestě vlakem na letišti (tentokrát jsem si nechal větši rezervu a byl jsem tam asi cca 3 hodiny před odletem), jsem bez problémů přešel odbavením a kontrolou. Přesně v 18:05 jsme vyrazili na druhou půlku trasy tj. Hong Kong - Auckland.

Tentokrát jsem seděl u uličky a u okénka jedna novozélanďanka, mezi námi volné sedadlo. Moc jsem s ní nemluvil, jen jsem se dozvěděl, že se po půl roce straveného v Asii vrací domů.

Diskusní téma: Druhý den v Hong Kongu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.