Vyhledávání


Kontakt

Radek Nohejl
Wanaka, New Zealand

E-mail: radeknohejl@seznam.cz

Cesta do Londýna a pobyt zde

15.04.2010 01:48

Takže z Prahy jsme letěli přesně podle plánu v sobotu 17.10.2009 v 9:40 hodin pražského času a přistáli jsme v cca 10:30 londýnského času. Let teda trval cca 1:50 (Londýn má totiž o hodinu méně než Praha).

Kontrola proběhla v pořádku, koupil jsem si lístek na autobus, který směroval do blízkosti mého hostelu. Cesta ze Stansted (třetí letiště v Londýně a je od Londýna nejdále) trvala cca hodinu na Finchley Road , kde jsem měl přestoupit na metro (Gray Line) a jet na stanici Dollis Hill, jenže jsem zjistil, že tato linka je na nějakou dobu uzavřená a tak jsem si něchal udělat místní kartu na metro a autobus, nabil jsem ji za 5.80 Libry a jezdil na ni oba dny až do odletu z Heathrow.Takže jsem využil a to vícekrát za ten dvoudenní pobyt autobus, který nahrazoval metro. Jen cesta trvala 4x déle než normálně metrem. Doprava v sobotu a neděli byla velká a když jsem to viděl, ještě jsem si říkal, jaké mám štěstí, že tu nejsem ve všední den. To pak musí být chaos.

No druhý den mi nakonec na centrum zbylo jen 2,5 hodiny a za tu dobu jsem stihnul prohlédnout Londýnské oko (jen ze spoda), přes Temži Big Ban a po pobřeží jsem si to zamířil k Tower Bridge a HMS Belfast , kterou jsem navštívil. Byl to lehký křižník a teď je z něj udělané muzeum.

Pak mě čekal návrat na hostel, vzít si tam druhé velké zavazadlo a cesta autobusem a metrem až na hlavní letiště Heatrow kam jsem dorazil v 19:25 a odlet jsem měl plánovaný na 21:05.

Odlet zase proběhl hladce podle plánu......(pokračování Hong Kong)

Diskusní téma: Cesta do Londýna a pobyt zde

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.