Vyhledávání


Kontakt

Radek Nohejl
Wanaka, New Zealand

E-mail: radeknohejl@seznam.cz

Auto Toyota Camry

06.06.2010 01:42

Auto jsem nakonec koupil na konci října 2009 v Aucklandu přes server www.trademe.co.nz (obdoba českého Aukra).

Cena byla 2000 NZD, ale povedlo se mi ji snížit na 1700 NZD.

Proběhla zkušební jízda a poté jsem se domluvil, že auto zaplatím a vyzvednu až po proběhlé WoF (technická auta). Auto prošlo, předal jsem dohodnuté peníze a převzal si auto. Nešlo to převést online (nevím, kde byl problém) a tak jsem zašel druhý den na poštu a auto jsem převedl na sebe (5 minut a je to).

Auto jezdí v pohodě, je to station vagion tj. dá se vzádu složit zadní sedadla a vytvoří se 2 metry dlouhá plocha, takže se dá i vleže pohodlně spát (koupil jsem si na to speciální nafukovací matraci atd.).

před necelým měsícem jsem byl znovu na technické a jediné co jsem musel měnit a s tím jsem předem počítal, zadní pneumatiky. Stály mě skoro nové přes trademe jen 125 NZD (obě) + 20 NZD za přezutí a vyvážení.

 

Takže souhrnem jsem si na NZ pořídil toto auto:

Toyota Camry z roku 1994, je na klasický bezolovnatý benzín a má klasické manuální řazení :-)